середу, 28 грудня 2011 р.

хочу казку...

До нового року залишилося кілька днів, а настрою передноворічного зовсім немає. По-перше, нема ялинки, в нас живих чомусь ще не продають, а Різдвяні свята і новий рік без живої ялиночки для мене ніщо... Тай поки діти маленькі, хотілося б живу. Погода на вулиці: весняна... Ще післявчора був сніг, а вже вчора від нього і сліду немає..
*****
Я маленький пастушок
загорнувся в кожушок
від хати до хати
Заколядувати
А за цю коляду дайте гроші, бо вже йду!!!
Отакий віршик вивчив мій солодкий хлопчик))) І тільки цей віршик мені нагадує про щось зимове!!!
А вчора так захотілося зробити якусь новорічну листівку, і якраз знайшла скетч від Арт Уголка:
Ось така ялиночка в мене вийшла... І нарешті я використала мереживо, за яке велике дякую Ірусі))))


А ще попробую взяти участь у завданні від Зроби сама


7 коментарів:

  1. дуже ніжно вийшло ))) таке романтичне Різдво ))

    а де це ялинки не продають?

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарна листівочка. Така новорічна, яскрава і блискуча. А настрою новорічного і в мене нема. В нас так само весняна погода, дощ падає а так хочеться пухнастого снігу...

    ВідповістиВидалити
  3. В нас в Тернополі ще ніде не бачила живих ялинок... Ще хочу завтра піти на ринок пороздивлятися...
    Дуже дякую вам за такі гарні коментарі, мені надзвичайно приємно вислухати думку кожного...

    ВідповістиВидалити
  4. Ух ти!!! Яка класнюча листівочка!!! Я ще досі не придумала, куди припасувати це блискуче мереживо - а воно он яке повітряне може бути! І скетч так класно обіграний - молодчинка!!!
    А настрій святковий обов'язково з'явиться, нікуди він не дінеться;)
    І ще колядочка така файна, треба Олексійка навчити;)

    ВідповістиВидалити
  5. Гламурна йолочка вийшла в стразіках =)) Погода неноворічна - то фігня, голвоне настрій собі придумати =))

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова листівочка!! Дуже гарно всі елементи поєднані! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. Хрустяще-морозно получилось) Спасибо за участие в задании АртУголка!

    ВідповістиВидалити