четвер, 8 листопада 2012 р.

Листівка для мами


Привіт. Сьогодні хочу показати вам листівку, яку ми робили всією нашою маленькою сімейкою, тобто разом з дітками. Синулька клеїв квіточки, доця подавала ті квіточки, а я тільки все рівно підравляла і вже власне всі деталі доробляла. А листівку робили для нашої дорогої бабусі - моєї мамусі на день народження.  Всередині самі головні художні витвори - малюнки внуків для бабусі. Нажаль саму серединку забула сфотографувати. Але скажу чесно, листівка, яку подарував синочок мамі так її розчулила, а ще з таким гоноровим виразом, таким дорослим)))
Листівку робила по завданні Кольоротерапія від Штампувальні


Чипборд пташечку покрила кракелюром, дуже сподобалось мені ось цей ефект тріщинок, який він робить.


4 коментарі:

  1. Дякую за участь в Кольоротерапії! Я б вирішила проблеми композиції тут дещо по-іншому))) Якщо цікава моя думка - розкажу десь в особистих повідомленнях)))
    Успіху - приєднуйтесь завтра до нового завдання!

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарна листівка, хоч кольори темні, але така ніжна получилась. Зразу видно-зробленно з любовю, в вашому випадку помноженою на три, ото бабуся щаслива)))

    ВідповістиВидалити
  3. Катю, ви зробили чудову листівку!! Молодці!! Дітки - справжнісінькі мамині помічники:)

    ВідповістиВидалити