суботу, 1 грудня 2012 р.

Хатинка рожевих мрій

Завжди любила рожевий колір. А після народження донечки ще більше полюбила. Люблю,коли на донечці рожеві сукенки чи рожеві спіднички. Особливо подобаються аксесуари рожевого кольору, чи то заколочки чи то резиночки.
Цього разу блог Штампи з любов'ю у своєму проекті "Поєднання" обрав саме рожевий колір.


І просто не могла пройти повз цього завдання, хоч роботи тепер так багато, що просто не встигаю за ритмом, але все ж, виділила я час, для створення цієї рожевої хатинки мрій.
Надзвичайно сподобались роботи дизайнерів і надихнувшись ними я витворила))))
І скажу так, ніби дивишся і думаєш, ну що ж тут складного зробити просто рожеву листівку, з додаванням туди тільки одного кольору. Але це таки мега важко,тому що мої руці постійно хотіли щось туди втулити таке, що має інший колір. А так у мене вийшов рожевий з краплинкою білого.
Надіюсь таки щось в мене получилось.
Дякую, що читаєте мене.
Ваша MILITARIYA



5 коментарів:

  1. хочется сьесть...как крем на пирожном )))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень нежная и трогательная открытка! Спасибо, что творите с блогом Штампи з любов'ю!

    ВідповістиВидалити
  3. Катю, листівочка така рожево-ніжна, ммм!!
    Дякую, що виділила час на Проект Поєднання!!:)

    ВідповістиВидалити
  4. Розочки оч хороши :) и оч к месту :) спасибо за участие в сочетании!!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова листівка! Надзвичайно ніжна, мила, дівоча!

    ВідповістиВидалити