вівторок, 11 грудня 2012 р.

Обмін листівками

Привіт всім.
Вчора я на пошті отримала одразу дві листівки по новорічному обміну від Зроби сама.
Першою покажу листівку від Альбіни. Та скоріш не листівку, а тег. Дуже -дуже класний. Плюс дуже приємнним виявилось те. що в нас як би кажучу взаємообмін, моя листівочку, вірніше одна з трьох, також полетіла до Альбіни.
Не буду багато писати, а одразу  покажу вам тег і приємні долдатки у конверті.


Знаю, що Альбіна хвилювалась, чому так довго я не забирала листа з пошти, просто не зважаючи на всі коломийки, які були у мене з поштарями, я ще й до суботи не була вдома. Тому ніяк не мала змогипобігти у поштове відділення.
А ще похвалюсь, ну бо ж як то не похвалитись. Я виграла просто чудову, таку потрібно, багато-паперову цукерочку, і знаєте в кого? Так-так, в Альбіни. Якраз очікую посилочку, і не можу я дочекатись....
Ну і дуже мені приємно, що ми з Альбіною хоч заочно, але знаємось вже таки давненько, разом починали скрапити)))) з улюблених Дівочих посиденьок))
Дякую Альбіно)))) за такий гарний передноворічний настрій.

1 коментар:

  1. Ура! дуже тішуся, що лістівочка вже в тебе! В посилочці буще ще трохи вісічок, крім самого цукорка, сподіваюся він дійде без пригод ;)
    І головне, що відправля обидва листа по обміну з повідомленнями і друга отримувачка казала, що "вибивала" на пошті лист. Мені здається звичайний лист дійшов би скорше, ніж рекомендований з повідомленням :)

    ВідповістиВидалити