середу, 8 травня 2013 р.

Альбом зі слониками для солоденького хлопчика

Привіт всім. Сьогодні я до вас з альбомчиком, який зробила на подарунок для друзів сестри. В них нещодавно народився маленький хлопчик.
На обкладинку декору не давала, бо і так мені сподобалась тканинка))) Купа-купезна слоненят!!!!
За основу сторіночок використала набір паперу від Штампувальні ScrapPaper-Boy. І дуже мені сподобалось таке поєднання. Ще дуже допомогли у декорі сторіночок висічки Paper Cuts – Baby Calendar  та Paper Cuts “BABY”. А ці висічки я просто обожнюю і використовую у всіх своїх альбомах Paper Cuts “Boy”
Фото сторінок дуже погані, мусіла робили швидкі фото у погану погоду, бо вже потрібно було зразу передавати у сонячну Італію.








Подарунок вже отриманий і мені надзвичайно приємно, що альбомчик сподобався. В них були такі емоції)))
А ще, а ще!!! Я хвалитись. Сьогодні я стала власницею цукерки від Мар'янки. Тепер з нетерпінням чекаю і як то дочекатись))) Я навіть не очікувала, і коли побачила в пості про розіграш своє ім'я, навіть не повірила. Перечитала кілька разів, а тоді пищала від радості)))  




4 коментарі:

  1. Вы уж извините меня, но ваш альбом, вообще, ни о чем. Скучный, без изюминки. Просто жесть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. було б цікаво подивитись, що не скучне робить анонімний ;) А родзинкою у будь-якому альбомі мають бути фото!!!
      Катя, альбом гарний! Молодець!

      Видалити
  2. альбомчик суперовий. просто і гарно.
    вітаю з цукеркою.

    ВідповістиВидалити
  3. Катюша, очень милый и нежный альбомчик!!! А на зависников просто не обращай внимания, человек, который боится показать своё имя - трус и невежда:). С конфеткой тебя!!!

    ВідповістиВидалити