суботу, 1 червня 2013 р.

Морський записник та цукерочка від Мар'янки

Привіт всім. Сьогодні на календарі вже перший день літа, і ще чуть-чуть і ми зі своїм сімейством поїдемо на море)))
Також сьогодні в Арт клубі ЮА стартувало нове Завдання №84 - Літо, літечко прийшло! Дітям радість принесло!
Тепер спонсором наших завдань буде Скрап-Студія з Любов’ю

Отже записник, який я зробила для цього завдання.

Переможець завдання отримає прост о чудовий приз. Заходьте, дивіться та творіть.
А ще хочу показати, яку просто надзвичайну цукерочку я виграла від Мар'янки. Вона не те що надзвичайна, вона просто супер-супер. Я коли записувалась я не вірила, що можливо виграти її.  Ця цукерка була з ряду тих, що дуже-дуже хочу, але не з моїм щастям. І коли я відкрила пост про розіграш, то просто не повірила своїм очам... Я аж пищала, подзвонила до чоловіка на роботу, розказала))) покричала-попищала.
А коли отримала цукерку, то цілий день те все крутила в руках, перемацувала))) 
А блокнотик, просто ВАУ)) Я так хотіла отримати цей блокнотик, в моїх улюблених кольорах, я блакитний просто обожнюю))) Він надзвичайний. Чесно скажу, аж шкода в ньому писати, такий він гарнюній.
Мар'янко, щиро дякую)))) Я навіть не очікувала отримати стільки такої краси!!!!


Вдалого закінчення дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар