понеділок, 30 вересня 2013 р.

Листівка та розмовний пост)))

ПРивіт.
Сьогодні наш день почався дуже рано.. ну не привикла я ставати так рано, особливо останніми днями, коли лягала спати десь під ранок... Але це таке.. Це хвилюючий ранок був, бо в нас від сьогоднішнього дня розпочався садочок...
Моя донечка якраз прямісінько на свій день Ангела пішла перший раз в садочок. Була там сьогодні аж 2 години.... Моє золотко маленьке. А мені всю ніч снились якісь жахіття.. навіть не знаю чому, напевне я дуже сильно хвилювалась з цього поводу.
А ще 22 жовтня буде в садочку день осені, і надіюсь ми таки потрапимо на наше перше свято в садочку і встигнемо навчитись пісень та віршиків.
А сьогодні у нас в Арт клубі стартувало рукодільне завдання - Час іде.
Потрібно зробити щось рукодільне, з використанням головного атрибуту часу - годинника.
От таку листівочку я зробила:
Вдалого всім тижня)))) А головне насолоджуйтесь цією гарнющою погодою, теплом та сонечком...







7 коментарів:

  1. Привіт! Якщо за щось дуже сильно хвилюватись (а за кого матусі хвилюватись, як не за своє дитя?) то одразу чомусь погані сни сняться... в мене так постійно.
    Листівка цікава, як на мене то воєнна)) А чому 366 днів? Це напевно якось пов*язано зі службою, так?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))) То точно. А 366 днів, то таки точно для так би кажучи дембеля вже))) Просто цей рік високосним був, тобто 2012... того так і написала... Вроді правильно.
      То для хорошої знайомої, яка завтра поїде зустрічати свого хлопця)))

      Видалити
  2. Вдалого вам початку з садочком. Зіркова листівочки вийшла.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.... мої нерви вже на межі... Синочок не хоче ходити, істерики за кожну дрібницю.... Певно таки буду пити заспокійливе, аби не зриватись)))

      Видалити
  3. Ой, Катюша,, как знакомо))) Про садик)
    Мой Ванька ходит по 1,5 часа. На прошлой неделе в пн-вт все эти 1,5 часа проорал, я думала сердце мое не выдержит(( Потом быстрее успокаивался, но все равно все ходил и спрашивал "А де мама?")) В пятницу уже более-менее, но расставание-встреча это все равно капец...
    А теперь после выходных даже и не знаю, как будем.... Эхх...

    ВідповістиВидалити
  4. І в нас садком та сама історія! Йти не хоче, реве, але там себе поводить ідеально, найкраще в групі. Я вже думала забрати на зиму і дати весною, але сьогодні пішов чудово. Хто цю малечу зрозуміє... А я як зранку відвожу, наслухаюся рьову і потім сама реву ...

    ВідповістиВидалити
  5. Цікава листівка!
    І в нас плачі з садком + хворіти почали, от вже 4 раз від липня....круто нам садок обходиться...але що зробиш...

    ВідповістиВидалити