середу, 23 жовтня 2013 р.

Газета, осінь та зима))) цікава така назва вийшла.. ха-ха

Привіт.
Сьогодні поставила будильник на 7 ранку, і як завжди встала з запізненням.. Ну я не можу вставати скоріше, люблю поспати, а не зриватись з самого ранку, і коли кожного дня вставати в 7 ранку, то просто починаючи з четверга я звалююсь, ось тако можу сидіти вечером дивитись телевізор і звалитись спати. Чоловік сміється і радіє, бо переважно вкладала дітей спати і йшла на нічні посиденьки до комп'ютера або ж творити щось з бумажками. А тут, ну просто сили немає. І перестали битись за комп'ютер... Ха-ха)))
Вже давніше в нашому Арт клубі вийшло експрес-завдання - Кардмейкінг та газета.
Потрібно зробити листівку з використанням газети.... І ось що получилось в мене:

Якось так вийшло, я задоволена результатом, тому що листівка робилась для дорогої мені людини. 
Ну і вчора нарешті ми виступили.. Я надзвичайно вдячна вихователям, які встигли навчити 3-х річних діток такій красі, гарних пісень, і взагалі.... Особливо зважаючи, як хворіють дітки в садку, в часності моя Софійка. Вона пішла на початку жовтня. Проходила 2 тижні з перервою в тиждень, бо хворіла. А тут, так класно співала пісеньок, танцювала... Я просто була вражена...
А головне, мені сподобалось дивитись на щасливі очі своєї дитини, їй це подобалось))) І моя дитина розказала віршик без підказок гарно, чітко і голосно. А це для мене велика радість, що моя дитина не боїться виступати))) І взагалі чомусь зі всієї групи в 25 діток віршики розкали тільки п'ятеро, решта просто або плакали, або встидались)))) 
Ну і ще Таня Fleur розпочинає підготовку до Нового року - найчарівнішого свята року. Пропонує Новорічний обмін.
Я з задоволенням приєднаюсь, минулого разу брала участь у обміні, який влаштовувала Олічка. То мені дійсно сподобалось, а сподобалось саме готувати подаруночок))) Взагалі мені більше подобається дарувати))) Хоча отримувати сюрпризи.. ну хто ж не любить сюрпризи)))
Отже, я приєднуюсь і приєднуйтесь ви)))

На сьогодні все.... Ще маю зробити один пост в Арт клубі))))
Гарного дня...




Немає коментарів:

Дописати коментар