вівторок, 17 грудня 2013 р.

Новорічний віночок.... який знову пахне корицею... мммм...

Я знову зробила пахнючу прикрасу на новий рік... А саме таку велику, можна сказати навіть величезну - віночок на двері..
Чесно кажучи навіть не думала, що буду його робити.. Просто в мене на дверях висить ввже той віночок, який я робила ще минулого року.. Але.... Сьогодні захотілось особливого...
Тому, ось що вийшло:

Як і стандартно в новорічному декорі використала свої улюблені цукровані ягоди... 
Вони як на мене надають будь-якій роботі новорічного духу...
В якості підвісочки використала висічку ножа від Crafty Ann. А також біля кожного пучка ягід є кусочок кориці... Аромат її тепер всюди у нас в хаті..... Ну і шеббі стрічку....


Зараз я роблю сторіночку про свою мрію.... Завтра покажу... Мріяти я хочу не про матеріальне.. хоча і хочеться....  Але ж не буду забігати наперед... Завтра буде....

Совместный Проект "Новогодний Декор" Этап №3



Немає коментарів:

Дописати коментар