середа, 25 листопада 2015 р.

Фабрика Декору шукає нову команду....

І я вирішила попробуватись. Адже Фабрику Декору дуже люблю.
Вже забігла до них на сайт та зацінила новинки.... ммммм, висічки, а пудра - це щось. Готуюсь до замовлення, ггг...

1. Срок дизайнерства с 1.01 по 30.06.16
2. Принимаются заявки со всего мира
3. Количество работ в месяц: 3, 1 из которых мастер-класс, так же переодически нужно будет делать "внеочередные", дополнительные работы для релизов.
4. Один раз в 3 месяца необходимо выслать в наш физический офис как минимум 2 работы с использованием продукции Фабрики Декора
5. Одно важное условие: заявки членов ДК отечественных производителей с аналогичной продукцией (краски, спреи, штампы, бумага) рассматриваться не будут! Мы хотим каждого из членов своей ДК в единоличное владение :) Если ваш срок в таких ДК заканчивается в декабре - укажите это в своей заявке.

 Перед цим розкажу трішки про себе.
Я Катя, мені 27 і я з файного міста Тернопіль :)
Виховую двох діток, старшенький цього року пішов вже у 1 клас. Скрапом почала займатись, коли донечці виповнився 1 рочок, і от так поволі я розвиваю свої навики.
Улюблений колір - блакитний, та всі його відтінки...Улюблені матеріали: спреї, пасти, чіпи, штампи, пудри для ембосінгу.
Колись дуже боялась ось тих спреїв, та взагалі боялась слова цього такого іноземного, для мене незнанного та такого страшного - mixed media... Потім наважилась та навіть накупила цілу пачку спреїв, медіумів та паст... Та знову ж таки не пішло... Я просто боялась...
А зараз, спреї, пасти - це те, з чим би працювала кожен день... Тому любов до мікс медіа прийшла поступово, з дозріванням так сказати)))))
Люблю робити роботи для своїх дітей, тільки ними я по справжньому надихаюсь.
На ваш розгляд пропоную кілька робіт та листівок:
У цьому shadow боксі я використала виключно матеріали з фабрики.. Про літо моїх діток.


Альбом про теж літо, також з матеріалів Фабрики.






 Та купка листівок, як на мене найулюбленіших:











Що ж, зробила все

2 коментарі:

  1. Катю, в Тебе чудові роботи. Бажаю успіху.

    ВідповістиВидалити
  2. Your art is AMAZING! You are such a talented artist with gorgeous designs. I would like to invite you to stop by and share your wonderful creations in our weekly Anything Goes challenges at Word Art Wednesday. We have great prizes, and lots of fun. It would be a blessing to have you play along in our challenges. I hope you will join us soon!
    Blessings
    Karen
    Word Art Wednesday
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    P.S. I have just become your newest blog follower, and I would LOVE to have you stop by and follow my blog too. I love making new blog friends. You can find my personal blog here:
    www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    ВідповістиВидалити