суботу, 16 квітня 2016 р.

Кольорово-пасхальні теги...

Доброго суботнього ранку усім!
Зовсім трішки залишилось до світлого свята - Великдень.
Цьогоріч я вирішила зробити привітальні теги.
Такі яскраві, квіткові та водночас святкові.
Дуже мені в цьому допомогли штампи від Cherrylana Designs та чіпи від Вензелика.











Великоднє СП. Етап 2 - ОЕ Гілочка.


Хочу прийняти участь у Великодньому СП від Вензелика, і публікую дві роботи у одному пості, адже мені здається, що мої теги мають бути саме в одному пості, нерозділеними)))) Надіюсь так можна і мені дозволять.

Задание №14 - Пасхальное вдохновение


Тематическое Задание 2016 года №2



Завдання квітня Флористичні штампи Use a Floral Stamp


Задание #120: Happy Easter






5 коментарів:

  1. Катю, які ж вони яскраві та позитивні, справді надзвичайно весняні і святкові)

    ВідповістиВидалити
  2. Катя, очень красивые тежики))) Яркие, позитивные!!! Спасибо от блога Киевский Скрапклуб!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Такие красивые насыщенные цвета! Супер! Спасибо от блога Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудові теги! Яскраві, весняні!!! Дякую за участь в завданні Київського Скрапклубу!

    ВідповістиВидалити
  5. Катюш, тежики потрясающие! Яркие и душевные! Спасибо за участие в задании от Cherrylana designs!

    ВідповістиВидалити