суботу, 2 липня 2016 р.

Результати блог-хопу.

Привіт усім.
Знаю, що ви вже зачекались результатів блог-хопу. Я також, якщо чесно. 



Кожному з вас я присвоїла номер, і за допомогою рендому розіграла свій блокнот з тегом.
Отже, щоб довго не тягнути, рукодільний подаруночок від мене отримає:

Anna Markovska
Анічка, напишіть мені на пошту militariya@rambler.ru 

Але це ще не всі подарунки, шукайте своє ім'я серед переможців:

                                 
Головний приз від Майстерні СкрапШтампінг, сертифікат на 250 гривень  

отримує Половинко Людмила

Вітаємо!!!!! Чекаємо ваш лист на пошту scrapstamps@gmail.com
Приз від Freetany Flowers

  отримує Olena Bazyuk

Вітаємо!!!! Неймовірні квіти твої! Пиши в групу для отримання подарунку
Приз - сертифікат на 250 гривень на покупку  красивого гіпсового декору від Скрапкрам

отримує Ирина Копилец

Вітаємо, Ірочка! Звертайтесь до Євгена
А набір красивого чіпборду і міцних трафаретів від   
 Woodchic

відправляється до Sasha

Щиро вітаємо!!! За подаруночком звертайтесь в групу
Але ви ж пам'ятаєте що це ще не все? 
Загляньте до кожного дизайнера і переконайтесь, можливо саме ви виграли чудові подарунки зроблені власноруч!
Наталия Мищенко 
Елена Шилкина FeniksPersovaja 
Хасият Волганова 
Елена Шинкаренко 
Александр Азаров 
Олеся Харькова 
Катя 
Вишневий цвіт 
Gyravlick 
Надія Сіправська
Євгенія Чунис 
Марина Архипова 
Катя-Pioniya 
Флокса (Марина)
Наталья Didideira


Вдалого усім дня і мої вітання усім переможцям!

1 коментар: