понеділок, 10 жовтня 2016 р.

Яскраві враження...

Осінь-осінь... Чого ж ти така холодна. Та ж бо осінь... Хоча я ніколи не любила саме осені. Не знаю, може тому, що вона одразу після літа, а можливо тому, що я люблю сонечко та не люблю дощів та холодів. До зими черга ще дійде, але якщо порівнювати зиму та осінь, таки зимою я себе почуваю якось комфортніше.
Але... Осінь, це ж велика різноманітність красок... Виходиш на вулицю і купу листочків під ногами.. стільки різноманітного і повітря пахне по-особливому, так по осінньому.
Ну а я знову з яскравими враженнями, їх же ж потрібно шукати....  От я і знайшла їх у своїх тегах. Однозначно найулюбленіших тегах цього року. Мені просто сподобалось поєднувати штампи та кольори... оіснні листочки та грибочки...











Cherrylana і завдання Казкова осінь...
Казку про гриба-боровика пам'ятаєте?
Завдання жовтня “Кольори осені” від Lesia Zgharda
Галерею жовтня від Lesia Zgharda
GALLERY


Задание октября "Warm October" від Фабрики декору

11 коментарів:

  1. Очень красивые теги! Грибочки милашки)) спасибо от chip4u

    ВідповістиВидалити
  2. Классные теги! Спасибо от блога Savushka.Scrap

    ВідповістиВидалити
  3. Теги просто загляденье .Осень очень вдохновляет . Спасибо, что вы с нами ,Chip4u )))

    ВідповістиВидалити
  4. Мне, очень, понравились осеннии тежики!!! Спасибо, от блога Chip4u!

    ВідповістиВидалити
  5. Какая красота!!!! Очень-очень нравится!!! Спасибо от СкрапШтампинг за участие в нашем задании.

    ВідповістиВидалити
  6. Какая красота! Так в лес захотелось)) Спасибо от команды TM Lesia Zgharda :)

    ВідповістиВидалити
  7. Теги прекрасні! Не часто побачиш білий фон в осінніх роботах, а він так чудово відтіняє інші елементи. Вийшло чарівно!
    Дякуємо від Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  8. Класс! Я в восторге!! Просто чудесные теги! Спасибо что творите с нами! Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
  9. Теги супер! Они бесподобны! Легкие и в тоже время многослойные! Спасибо за участие в задании от Cherrylana design!

    ВідповістиВидалити
  10. Какие классные теги!!! Спасибо за участие в задании Artistic Line!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарні! Дякую від блога Artistic Line!

    ВідповістиВидалити