неділю, 15 липня 2012 р.

Солодка посмішка мого синочка

Недавно переглядала фото синочка від народження. І дуже-дуже сподобалось мені, як на фото вийшов синочок зі своєю, ще беззубою посмішкою... Такий милий, така гарнюня...Йому тут десь 4 місяці. Як скоро летить час... Здається ще недавно народився, принесли з пологового, вчився сідати, ходити, говорити, перші слова, особливо те солодке слово МАМА)))) Час так біжить, що просто неможливо встигнути.. А зараз вже такий доросий, сам тебе чого хочеш навчить, така щебетуха... Спогади-спогади... куди ж ми без них..
І от в голову мені прийшла просто чудова ідея, колись гуляючи-мандручи по іноземних блогах побачила я ідею з фото.. Повитягала я потрібні скрап матеріали, положила своїх чад на обідній сон і засіла мама творити... І ось, що я зробила:
В інтер'єрі на письмовому столі синочка

власне самі деталі:



Візьму участь у завданні "Ягідний джем" від блогу Завдання для душі.

4 коментарі:

  1. Синулька такий смішний))) Радість мала:)
    Чудова підставочка, бажаю успіху в завданні!!

    ВідповістиВидалити
  2. Просто замечательная подставочка для фото!Безумно радует, что для "Ягодного джема, ты выбрала оригинальный скрап-объект. А в результате -нежная работа и позитивная фота)))
    Спасибо,что вдохновляетесь и творите с ЗДД!

    ВідповістиВидалити
  3. Так, згадувати ті моменти так приємно солодко )) а час біжить...навіть летить )) і вже скоро ті сонечка будуть іти в школу, а ми і далі будемо пам"ятати всі моменти від самого народження, це щастя і таке не забуеться ніколи )))
    чудова ідея, Катюш! Молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класна підставка!
    І фотки можна змінювати хоть щодня ))

    ДК "ЗДД"

    ВідповістиВидалити