неділю, 15 липня 2012 р.

Книга побажань....

В цьому пості багато писати не буду,але таки напишу, що дуже дякую за підказки-консультацію і взагалі за приємну розмову Оксанці - Велані. Бо сама навіть не знала з чого починати, за шо братися і чого не слід робити)))) Зробила я в скорому режимі (сама собі не повірила), бо думала, що мінімум тижденьбуду робити... але то все підганяння... Сестра їде в Італію вже через тиждень, і там запрошена на весілля.. Тому ось такий подарунок у вигляді весільної книги привезе в якості презента з України. Дуже мені хотілось зробити з нашими традиційними кольорами,квітами, але все ж утрималась,таки надала перевагу ніжності, і тому,що Італія - не Україна, в них інші звичаї..Навіть не впевнені. чи їм потрібно таке і чи використовують вони такі книги.. Але моя сестричка сказала, що кожному гостю буде казати, щоб написали там побажання молодій парі)))
Надіюсь. що як на перший раз мені таки вдалось... я дуже старалась)))





Фото багато, бо дуже важко вибрати серед всіх (50 штук!) кращі, тому вибачайте за таку кількість фото і взагалі, спочатку не хотіла писати багато, а тепер вийшов такий довжелезний пост....ГГГггг....

2 коментарі:

  1. Вау, Катю!!! Круть, круть, круть!!! Гарнюща вийшла книга! Тепер ясно, чому тут затишшя було:) Таку красу творила:) Подарунок надзвичайний!

    ВідповістиВидалити
  2. Подарунок шикарний! Дуже гарна робота!

    ВідповістиВидалити