суботу, 12 січня 2013 р.

ЦУКЕРКОВИЙ ПОСТ

Привіт всім!!! 

Щось дуже надовго я пропала, але я стараюст стежити за всіми публікаціями і читати всіх вас.
Нещодавно я виграла просто чудесну цукерку, яку навіть і не очікувала виграти, а записалась просто так. Виявляєтьчя на саме Різдво трапляються дива, і рендом обрав саме мене. Тепер з нетрпінням очікую її. Коли приїде до мене, то похвалюсь.
А тепер сама хочу розіграти цукерку. Подій для цього багато, сама головна - це напевне весілля моєї сестрички, яке буде 26 січня. Тому саме через це ми посилено готуємось, і я не маю багато вільного часу. Якось не віриться, що моя молодша сетричка виходить заміж))))
Далі не менш значима події - це вагітність моєї іншої сестри. Ця подія сталась, як чудо, тому що довгих 5 років вона ніяк не могла завагітніти, а зараз чекає на дитинку, на солодкого хлопчика.
Ну і можна перелічувати ще безліч причин-подій))))
Фото цукерки поки що немає, тому що половина тільки в дорозі до мене, іншу я ще навіть не придумала, поравда єдина складова, яка точно буде у цукерці, і про яку я можу вже сказати - це всіми улюблені висічки від  K&Company Itsy Bitsy Baby Boy
Думаю через тиждень таки вставлю фото всієї цукерки.
Отже в цукерку увійде:


Штампик
Купка паперу всякого різного, досить багато формату 15х15
1/3 набору від Пріми
квіточки
дукоративні серветки
набір висічок хлопчачих
Карамелька буде ось така:
висічки та папір від ТМ “Lesia Zgharda” , а саме Колекція паперу архівної якості “РОЖЕВІ Мрії“ та Висічки паперові ”РОЖЕВІ Мрії”




Поки що напишу правила, а вони такі, як у всіх:
-картинку на бокову панельку чи окремим постом написати про мою цукерку, яку розігрую
- стати моїм постійним читачем
- цукеркові блоги не приймаються і будуть видалені
- записатись в лінки і прийти до мене в гості 2-3 лютого, щоб дізнатись результат.
Дівчата, я ще постараюсь скласти кілька карамельок, а поки що, записуйтесь і лінки і успіху!!!!!

20 коментарів:

  1. Буду первой!!! ПОздравляю с такими приятными событиями! Веселой свадьбы и побольше деточек сестренкам!

    ВідповістиВидалити
  2. с превеликим удовольствием)))) поводы отличнейшие! поздравляю!!

    ВідповістиВидалити
  3. Бажаю побільше приємних новин і подій! Мої щирі вітання і дякую за смакоту!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за вітання! Це так гарно, коли в житті тільки приємні події)))
      Успіху!

      Видалити
  4. І я дуже хочу записатися) Події дійсно значимі і неймоврно позитивні. Вітаю твоїх сестричок!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з такими гарними подіями у Вашому житті!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю от всей души..........девочки пишите от куда вы ...очень интересно..а то ищу с Луцка не могу найти .......

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Ну впринципі гарна ідея. Я власне досить ловго не знала, хто з Тернополя, чи взагалі хтось є... А виявляється в нас тут ціла банда скраперів.
      Бажаю успіху у розіграші.

      Видалити
  7. Присоединяюсь к поздравлениям))

    ВідповістиВидалити
  8. Катю, так гарно, коли стільки щасливих подій відбувається!:) Бажаю всій вашій сім'ї здоров'ячка, чудового настрою і впевненості, що все-все буде добре, бо так воно і буде!;)
    Дякую за пригощання, дуже хочу такі кльові висічки та інші смакотки))

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже рада знайомству! Забігла глянути на блог, а потрапила на розіграш цукерки =) Катю, з радістю записуюсь в ПЧешки =) Я з Хмельницького, так що сусіди =) Вітаю з приємними подіями! Бажаю весело відгуляти весілля!

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю Вас з усіма подіями))) Це насправді дуже класно!!!
    Нехай вашим рідним завжди усміхається вдача.
    Записуюсь на цукерочку)))) та бажаю усім успіхів!

    ВідповістиВидалити