суботу, 16 березня 2013 р.

Альбом "Our fairytale"

Привіт в цей холодний, морозний та весняний вечір)))
Вчора сиділа вдома, бо ж не хотіла свого носа висовувати на двір, хатні справи поробила всі, отже можна трішки скрапити. І наскрапала ось такого альбома.  Всередині прості сторінки, прикрашені тільки папером червоного кольору. такий собі традиційний альбом, без жодного декору, тільки одна сторона сторіночки продіроколена бордюрним діроколом з метеликами))) От і вся арифметика))
За декор обкладинки безмежно вдячна Зірочці, особливо за літери. Колись виграла, і всюди їх використовую))) Клас, так гарно і ефектно з ними. Літери для ефектності покрила сріблястим глітером. Надзвичайно мені сподобалось його творити. Бачу, що альбоми тепер мені більше  подобається робити, чим листівки...
А ще трішки похвалюсь, я нарешті отримала закордонний паспорт, і збираюсь на закупи в Польщу весною. І постало в мене питання, чи може хто знає, де в Перемишлі є скрап магазинчики. Бо перший раз поїду саме в Перемишль, А так би хотілось закупитись там чимось таким файним. Ух.. Якщо хтось знає, порадьте магазинчик і де його можа знайти)) Будь-ласка!!!
А зараз біжу пити файну кавусю, яка мене зараз манить ароматом на кухню))
Дякую, що зайшли до мене в гості!



Немає коментарів:

Дописати коментар