четвер, 21 березня 2013 р.

Рожева листівка та татовий армійський альбом....

Привіт.
Вчора отримала купу різноманітних папочок для тиснення та ножів. Отже, можна пробувати щось робити. Але найбільше мене заінтересувала папочка від катлбаг, яка тисне і вирізає. Круто получається. Так би кажучи проба пера))  ось така рожева листівка в мене получилась. Простенька)))
візьму участь у завданні кольоротерапії від Штампувальні.
А ще хочу розказати-показати про татковий альбом, який випадково знайшла кілька днів тому. До слова, тато все робив сам і я надзвичайно любила, як тато писав друкованими літерами, завжди хотіла бути на нього похожа і писати так само. А ще тато дуже гарно вміє малювати карикатури))) Ггггг, тепер знаю в кого я пішла в творчість))) А шити на машинці мене власне вчив саме тато, ще досі в нас швейна машинка в нашій сім'ї саме на двох, бо ні сестра, ні мама не вміють-не лежить їм душа до такого. Правда тато шиє тільки щось таке собі до рибалки)))
Власне про сам альбом. Хто казав, що в радянському союзі не було таког поняття, як скрап. Я реально аж рот відкрила від фантазії свого тата.
всі сторінки пофарбовані в чорний колір і зімітований спрей . Це виглядає круто. А ось це взагалі так сподобалось: на такі ромби наклеєна плівка зі сметани і написані татом адреси хлопців, з якими служив. Правда кльово?
А ось це взагалі би сама напевне ніколи б не зробила. Кожен елемент покрашений окремо. Всередині золотко з шоколадок. 




Отакий армійський скрапбукінг. Там ще багато листків на кальці з малюнками, я просто не мала можливості все пофоткати.... Отак то. Бачу мені ще вчитись і вчитись.. А це все з підручних матеріалів)))


1 коментар:

  1. Катю, Ваша листівочка серед учасників! Дякуємо за увагу до нашої КОЛЬОРОТЕРАПІЇ ))) А армійський альбом - просто надзвичайний!!! Може татко і скрапбукінгом сацікавиться? Адже такий талант! Ніде ж не сказано, що це лише жіноче хоббі ))) і Тім Хольтц цьому живий доказ ))

    ВідповістиВидалити