понеділок, 15 липня 2013 р.

Набір в ДК "Завдання для душі"

Привіт. Останнім часом взагалі не хочеться творити, це все через жару, літо та відпустку)
Але як тільки побачивши набір в Дк, яке проводить блог "Завдання для душі" я просто не змогла пройти повз цього. Дуже хочу стати членом їхньої дк, тому буду пробуватись)))

Записник
листівки



Та ще однією з умов набору є те, що потрібно створити нову роботу, по будь-якому із завдань, яке зараз діє, чи яке пройшло. Спробую)))
Створився мені ось такий тільдо-равлик.
 в улюблених кольорах моєї Софійки
за завданням "Шиття від А до Я"
Отже, всі умови виконано, тепер тільки дочекатись результатів набору)))))




2 коментарі:

  1. Оо.. равлик просто неймовірний.. я взагалі до них 'нерівно дихаю')) Та й інші роботи на гарному рівні! Бажаю вам удачі від блогу ЗДД!

    ВідповістиВидалити
  2. Равлик неймовірний!!!
    От би мому Денису в таких розмірах живого равлика :-D В того б ноги виросли :-D
    Дуже гарний! Такий ніжнтй і якийсь як печенько :) ммммм...:)
    А ще дуже сподобалась відкритка хатинкою. Ніжно дуже!
    Щиро бажаємо успіху Вам! ;-)

    ВідповістиВидалити