понеділок, 15 липня 2013 р.

Магніт для записів страв

Привіт.

Сьогодні в Арт клубі стартувало нове завдання "Кольорова палітра".


Нажаль робіт наших дизайнерів надзвичайно мало, це все через те, що таки надворі літо, сезон відпусток та розваг, та й у блогері дуже поменшало люду)))
Кожного ранку я прокидаюсь, і коли готую каву, то одразу думаю, що б то приготувати смачненького. Ось так і створився мені такий магніт для записів, навіть таки планування меню на день.
А ми тільки повернулись з відпочинку в Карпатах, але це ще не все. Скоро ми їдемо в Польщу, а потім знову ж таки в Карпати. 
Вдалого вам початку тижня!!!!





2 коментарі:

  1. Мммм, яка палітра чудова!! І магнітик смачненький вийшов:)
    Гарно ви відпочиваєте, молодці!:)

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно гарнюній магнітик - смачно виглядає+) Я писала тобі на Skype! Відришись мені, будь ласка, а то я тебе вже тааак давно чекаю на каву=)!

    ВідповістиВидалити