пʼятницю, 4 жовтня 2013 р.

У ліфті з сусідом, поверх 3 і розворот в альбом синочка...

Привіт.
Сьогодні я до вас з листівкою, яку робила для проекту У ліфті з сусідом - поверх 3.
Ліфтити на цей раз за правилами потрібно одну з перших робіт того учаснка, який записався після тебе. 
Я ліфтила чудову рукодільницю o_sunny 
і таки її першу роботу
Тільки в своєму варіанту я таки поставила штамп, щоб завершити листівку.
Під дирокольними метеликами ще наштампувала та заембосила також метеликів.
Мій варіант.
Ну і ще покажу свій перший розворот, який зробила для СП з  АРТ клубом.
Першу сторінку я зробила разом з розворотом для доці, хоч в планах було одразу зробити два розвороти, ну але через купу незаплановано роботи, плюс наш садочок.... я просто не встигла доробити сторіночку.
Але сьогодні, коли діти були в садку я сіла і доробила в тишині... як не дивно, бо давно не творила так, постійно діти бігали і шкодили, з-під рук забирали все  допомагали.
Ну але ж чудово бути автором блогу, тому роботу я таки додала в опублікований блог)))
Тепер я буду робити по 2 розвороти на кожний етап.
Обов'язкові елементи:
1. Тег
2. Бантик
3. Власноруч зроблена прикраса.

На сьогодні все.....
Хороших і теплих вам вихідних......



2 коментарі:

  1. Ой, як подивлюся на ту першу листівку, так смішно стає... :))
    Дякую за ліфтинг, дуже гарний вийшов!

    ВідповістиВидалити
  2. Открыточка по лифтингу вышла веселая такая и нежная и очень понравилось начало страничек!

    ВідповістиВидалити