четвер, 3 жовтня 2013 р.

Рожевий альбомчик.... :))))

Привіт всім.
Сьогодні я до вас з новим альбомом.
Зробила його буквально за день, встигла випробувати свого біндера і поломати також.... Смішно з цього страшенно, але останнім часом чогось техніка мене перестала любити, нещодавно я поламала ніж у м'ясорубці, і то так умудрилась, що чоловік з мене реготав. Ну якби хтось захотів спеціально так зробити, то ніколи б не вийшло...
А біндер так обідно було, я вчора сіла і чуть не плакала, хоч я сильна духом і завжди до всього ставлюсь оптимістично... А тут, ну так шкода стало..... що останнім часом руки не з того місця ростуть  чогось почали шкодити))))
Але добре, що чоловік в мене Майстер з великої букви.... І якось мені його зробив, навіть я допомагала, бо сам не міг справитись... Ну але не розумію чого, але сам біндер ми не могли розкрутити взагалі, там реально шурупи прокручуються.. блін, я думала викину його вже в смітник....
А все почалось з того, що мені після роботи з ним захотілось ось так акуратненько скласти його в коробочку, і звичайно запхати... Перетиснула ручкою і одна сторона вилізла більше, разом з зубцями....  Ми потім додумались підложити під ту сторону викрутку, а саме її ручку і тиснули, поки воно так не встрілило, що думала капець вже біндеру... Але ура)))) Все стало на свої місця. Тепер навіть боюсь до нього підступатись... щоб ще чого не поламати.. ну і ні в яку коробку тепер не буду ставити))))
Після такого великого відступу покажу все ж такий альбомчик про кохання.....

Всього 6 розворотів
В цій сторінці використала тег, який робила по проекту у ліфті з сусідом.... Ці два розвороти мої найулюбленіші....
Поки писала цей пост діти встигли виляти в коридорі 6 літрів води, тому кидаючи все, що бачила на пілогу.... потоп був у нас короче. Зараз вже ліквідувавши це все можна і посміятись з цього)))) Бешкетники ще ці.....
Ось такі то справи..... 


4 коментарі:

  1. Катя, не ображайся, але насмішила))) Я просто себе прирівняла до тебе, в мене також великі проблеми з технікою та всіма приладами, тому і повеселилась, що не одна така. Ми перед народженням малюка купили новий пилесос, так чоловік мене і близько до нього не підпускає, я навіть не знаю як його включати. Каже, що йому дешевше самому пилесосити, ніж купляти новий після мене. Альбомик суперовий, тканина якась незвична, має ефект 3д. Дуже сподобались сердечки в розворотах, такі незвичні та різні, а ще парасолька - я в захваті! Альбомчик для себе? А діти - вони можуть!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Щоб то витворити, щоб і мені заборонили чи не довіряли пилесосити?! )))

      Видалити
  2. Ого які у вас там пригоди. Добре, що біндер в порядку, бо альбом чудовий, і хочеться ще бачити шедеври. А парасолька суперська )))
    Підлоги висохнуть...я думала, що тільки в мене такий шкодник )))

    ВідповістиВидалити
  3. Такой красивенький альбомчик) никогда бы не подумала, что такое чудо можно сделать за день... Я обычно очень долго сижу все подбираю...
    А зонтик - просто нет слов! Очень нежкно!

    ВідповістиВидалити