четвер, 19 грудня 2013 р.

♥♥♥Пригощаю,.. або цукерочка від мене....душевний подарунок♥♥♥

Отже давно я хочу написати цей пост... Подарунковий... Наразі хочу подарувати-розіграти подаруночок просто так.. Але першим днем початку вирішила обрати таки це чарівне та казкове свято.... Свято мандаринок.. Тому що, як в кого, але в мене Новий рік так не асоціюється з мандаринками, як день Святого Миколая...
Минулого року саме в цей день я стала повноцінною скрапершою... ггг.. Мені тоді Миколай під подушку приніс улюблену Катлбаг....
Це день, коли здійснюються всі бажання, такий же чарівний для мене, як і Різдво... 
Це день, коли вже таки починаєш відчувати новорічний настрій.... Так-так...
Я хочу розіграти подарунок... Загадкову коробочку з яскравим і великим бантом посередині... Не сумнівайтесь, він буде.... Просто я так хочу....
А ще хочу комусь подарувати свято.. Минулого року саме на Різдво я виграла просто неймовірну цукерку.. тому кожен повинен вірити... 
Напевне всім цікаво, а що саме буде в цукерці? Я дам таку малесеньку підказочку - там будуть речі для скрапу... Ну ясно, що так.. А ще будуть знаєте що? Там будуть мандаринки!!!! Багато мандаринок))) 
Отже правила.. ну куди ж без них... Хоча цього разу вони будуть надзвичайно простими...
Отже:

1. Ставати постійним читачем блогу я не заставляю і це не є обов'язковим.... Я не хочу, щоб ви ставали ПЧ тільки через цукерку.. Я хочу, щоб мій блог подобався і був цікавим... Якщо вам дійсно сподобалось в мене та затишно в моєму блозі - тоді будь-ласка... Тим більше дуже неприємно дивитись на те, як після розіграшу цукерки зменшується кількість ПЧ....
2. Розкажіть про розіграш подаруночка у своєму блозі, соц. мережах і т.п. з правильним лінком на цей пост та банером подарунка....
3. Поверніться сюди, та запишіться у лінки. Якщо вирішити залишити коментар... буду вельми вдячна.. Я дуже люблю читати коментарі
4. Поверніться сюди 20 січня, щоб дізнатись, до кого поїде подаруночок...

Успіху всім!

14 коментарів:

  1. Дуже хочу таку цiкаво-секретну цукерочку. Ось положу маленьку спать, розмiщу в блозi iнфо, прийду записуватись))) А блог твiй дуже душевний i цiкавий, я вже давно тут ПЧ, i саме головне ти (якщо можна на ти?!) дуже активна, постiйно пишеш пости. Я вiтаю зi святом Миколая, скоро прибiжу дописуватись в лiнки)

    ВідповістиВидалити
  2. и я записываюсь, ссылочка на правой панельке http://nervozik.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  3. Катрусю,спасибі за шанс отримати подаруночки!!!!
    Буду надіятись на удачу,тим більше 20 січня в мене День народження)

    ВідповістиВидалити
  4. Подарок на рождество - это просто волшебно!..
    Люблю сюрпризы :)))

    ВідповістиВидалити
  5. Встаю в чергу за смачненьким, давно нічого не вигравала :)))
    Доречі, отримала від тебе конвертик по Яни обміну, дуже дякую :)))

    ВідповістиВидалити
  6. Я теж вірю в чудеса, так хочеться натхнення у вигляді подаруночка!

    ВідповістиВидалити
  7. Час вірити в чудеса!))) Дуже дякую за смачненьке!) Спробую свою удачу!

    ВідповістиВидалити
  8. Такие у вас красивые работы :)) Я к скрапу ещё только присматриваюсь (все никак не решусь)
    Хочу тоже поучаствовать и познакомиться :)) Прошу ко мне в гости http://maryaleshina.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  9. Цукерочка ..... ммм люблю таке)
    я записалась, але не бачу себе( чому?

    ВідповістиВидалити
  10. Катюша !!!
    С Новым Годом !!!
    Пусть мечты сбываются , солнышко ярко светит для всех , счастья и радости каждый день !

    ВідповістиВидалити
  11. Катя, привет, меня тоже зовут Катя =) Я из Симферополя, остаюсь в ПЧ, заглядывай и ты ко мне в бложик, буду рада дружбе! С праздниками тебя и твою семью!

    ВідповістиВидалити
  12. Стану в чергу))) так дивно, чому раніше не стала постійним читачем. Вже виправилась ;)

    ВідповістиВидалити
  13. Катя, здравствуйте. Очень сюрпризная конфета. Встану в очередь и буду надеяться на удачу)

    ВідповістиВидалити
  14. Не могу пройти мимо) Спасибо за шанс, Катюша!

    ВідповістиВидалити