суботу, 21 грудня 2013 р.

М'якенька листівка...

Мені також захотілось бути в тренді .цього року і зробити м'якеньку листівочку...
ЇЇ зробила в подарунок для хорошої людини... Вона по розмірах вийшла досить величенька...
Використала трішки скандинавії, вишивавання.....
Вона хоч просто, але дуже ніжна.... Та й використала практично все улюблене імениниці.. Особливо вишитий елемент..
Про вишивання та його любов я розказувала в іншому пості... Але я би завжди могла про це говорити)))
Жаль, що в мене немає фото, де я сиджу з першими своїми стараннями.. Колись мене тато дуже любив фотографувати. В мене дитячих фото дуже-дуже багато.. І якесь таке особливе тепло йде від цих фото, вони звичайно чорно-білі, але такі особливі........
Пік мого вишивання пройшов в період вагітності. але власне вже другої... хлопчик в животику не хотів, щоб я вишивала))) А от за донечкою...я любила настійльки, що лягала спати з вишиванням, носилась всюди зі своєю вишивкою... І коли народила донечку.. і як ж не було важко, коли старшому всього 2,4, а малюська новонароджена, я її вкладала спатки, брала синочка садила собі збоку, розказувала йому казочки та вишивала... Перша вишивка після народження доні - була для нього вишиванка... Потім доні вишила, тоді картини... Наршеті я собі позволила купити справжні набори від Діму... О так... Тепер я тільки по них і вишивала би..... А ще люблю вишивати малюсінькі елементи, такі малюсінькі картинки.. Ну чесно кажучи створення листівок розпочалось з таки вишитих елементів, які я оформляла в папірчик... 

Вдохновение №7 "Нитка в иголке"




2 коментарі:

  1. Дуже темне фото... але я розгледіла дуже гарну і ніжну листівочку!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесная работа) Такая зимняя) Спасибо от ДК Belle Fleur

    ВідповістиВидалити