вівторок, 21 січня 2014 р.

Закохані ведмежатка...

Я помаленько почала підготовку до дня Валентина.. І цього разу, так в перерві між вишиванням створила 4 зовсім простеньких валентинок...





Дуже люблю валнтинки з ведмежатками.... Вони якісь такі теплі-теплі... 
Використала відштамповки ведмежат, які розмалювала акварельними олівчиками і дістресами. І використала багато висічок ножів Crafty Ann.....
І одразу покажу образ, який я вже встигла обрамити... і навіть зробити самій паспарту... 

Мені сподобався результат, і тішусь, що замовила таки дорожчу рамку... Мені та позолота на ній додає якогось багатства чи що...
А з валентинками візьму участь:

 Задание от Crafty Ann. Про любовь!




1 коментар:

  1. Ну й ти швидка. Я листівки роблю/купую за день до свята, а інколи і в день свята)))))))

    ВідповістиВидалити