середу, 29 січня 2014 р.

Дуже червона листівка......

Сьогодні нарешті я таки відволіклась від всього, і в якості відпочинку засіла за свою улюблену справу... От і створилась мені така дуже червона листівка.. Просто червоного кольору там дуже-дуже багато...
Зробила її в подарунок на першу річницю шдюбу для улюбленої молодшої сестрички.... Так швидко час збіг, той рік пролетів так надзвичайно швидко....
Спеціально не робила якоїсь з весільними кольорами, мені просто захотілось, зобразити ту пристрасну любов, яка є між ними на листівці...  
Я ще зробила й першу сторіночку в альбом для сестрички , правда покажу вже завтра...

 Задание от Crafty Ann. Про любовь!



1 коментар:

  1. Листівка насичена та яскрава, як глибокі почуття! Дуже гарно!
    Я вчора пробувала трохи відволіктися, бо настрій останні тижні нижче 0. Але мило варила :)

    ВідповістиВидалити