середу, 29 січня 2014 р.

♥♥♥М'ятне кохання... ♥♥♥

Так класно, останні дописи такі романтичні... Чесно кажучи я дуже люблю романтику, і взагалі дуже романтична... І тому з трепетом очікую свято, яке люблять всі закохані...
А сьогодні зранку я побачила нове завдання від Штампів з любов'ю по Скрапофестивалю....
Чесно, як тыльки побачила перший образ красуні Єви Лонгорії, я не втрималась.. Я завжди любила м'ятний колір...
Ось цьою секнею, цим образом я надихнулась...

Ну і я сіла творити, тим більше найкраще твориться з музою і улюбленими інструментами - ножами від Crafty Ann, улюблений колір та штампи.. а ще багато квітів... брадси та стрічки.... все все улюблене....

Задание от Crafty Ann. Про любовь!


Скрапофестиваль "Кінонатхнення"-2 (3 завдання)





3 коментарі:

  1. Мммм, яка краса. Теж так хочу ))) Тепер я помітила, це стрічка ))))

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарна робота! дякую, що твориш зі Штампами з любов"ю!

    ВідповістиВидалити
  3. Катю, дякую за цю ніжну красу! З повагою, "Штампи з любо`ю".

    ВідповістиВидалити