четвер, 29 січня 2015 р.

Сп жіночі штучки - 2, другий етап... або ж листівка про красу

Привіт мої любі. Сьогодні я з новою листівкою, яку зробила на другий етап СП Жіночі штучки 2. Тема цього етапу є краса... Давайте трішки поговоримо про красу, що ж для мене є краса.
Колись, починаючи з дитинства, я думала, що одіти ляльку в платтячко, зав'язати бантики, ті ж маніпуляції зробити і з собою, і я найкрасивіша, як і лялька моя... А ще, як дістанусь до маминої косметички і намалююсь її помадаю, тінями, а ще й як пощастить побризгатись її парфумами, ну так це взагалі еталон краси..  Зараз ось цей період в моєї донечки, і особливо потрібно добре пильнувати за тим, щоб я ніде не забувала своєї косметички.... ))))
Подорослішавши я якось по іншому стала трактувати поняття краси. Тепер, для краси, не вистачає гарно одітися... Гггг... Хоча мені подобається гарно одіватись, але ж внутрішня краса є набагато важливіша. Ну і не потрібно забувати про естетичну красу всього, що мене оточує. 
Тобто, аж в декреті коли в мене появилось багато часу, я якось більше приділила увагу саме естетичній красі дому... Люблю, коли гарно, зі смаком та без лишнього оформлене робоче місце, кухня, спальня чи дитяча...
А ще саме після 20 років я зрозуміла красу природи, краєвиди, ті місця, які не підвласні часу... які залишаться красивими на століття....
Повернемось до СП. Ось такий банер наступного етапу, ніжний та водночас екстравагантний... Чесно сказати, надихнулась я напевне найбільше картинкою в масці, хоча й з кожної картинки щось забрала для своєї листівки...І знаєте, що я замітила, що до цього СП я і не підозрювала, як я люблю працювати з квітами... Це так класно!!!!!
Ну і власне моя краса...




2 коментарі: