суботу, 24 січня 2015 р.

Листівка з ангелом....

Знаєте, дуже важко відокремлювати себе від тих жахіть, що творяться навкруги і не говорити.. Важко надзвичайно.. Звичайно, що блог - це є місце для творчості, моєї творчості, в якій я рятуюсь і тікаю від того всього поганого, що зараз є... Для поганого в мене є соц. мережі...
І листівка якась символічна, чи що. Ну от, зробила її з Ангелом.. Нехай би Ангел Охоронець завжди всіх оберігав, від всього поганого.. Нехай нарешті в нас настане світла полоса, без вбивств, мирна...Будь-ласка...Нехай...
Отже про мою листівку.. Я надихалась ось цим банером, кольорами, мереживом.... А все чому, бо беру участь у СП Жіночі Штучки - 2... Отже, етап 1. Дуже шкодувала, що пропустила перший СП.. Там дівчата такі красоти натворили.. та що там перший СП, ви би тільки глянули, які зараз дівчата навитворяли на перший етап... Ну одним словом, забігайте туди милуватись красою!!!

Щодо ніжності. Люблю я дуже ніжні-ніжні роботи. Сама я люблю ніжність у стосунках, сімейних відносинах... Між дітками, це ж так чудово, коли ти маєш кому дарувати теплоту, любов та ніжність... Люблю одіватись так, щоб таки виглядати ніжно та жіночно... Цікаво, що донечка росте такою ж... Вже від зараз вона обирає собі одяг, платтячка з рюшечками та мереживом.. квітами... О, це для неї. Ще би корону дозволяли носити кожен день...)))


Моя найбільша поціновувачка і помічниця безумовно...


1 коментар: