пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Листівка та про штампи.

Привітики. Що ж, стараюсь не сачкувати і не забивати голову дурним... А ще лікуюсь листівками та скрапом.. Люблю релаксувати над папером, квіточками... штампами... 
Хочу цього разу поговорити про матеріали.. Ваші улюблені або ж ті, які найбільше та найчастіше застосовуєте в своїх роботах.
От я наприклад шалено люблю штампи, але застосовую їх вкрай рідко, чому.. Я й сама не знаю відповіді на це запитання.. і таки в сьогоднішньому своєму сеансі релаксації провела штампотерапію... Повитягала всі свої скарби штампів та перебирала, крутила, поєднувала... От що я замітила, в мене дуже-дуже мало фонових штампів.. і надзвичайно багато фраз. Цікаво, що фрази я купувала, коли пробувала тільки себе в скрапі... Чомусь мені ті фонові не подобались, тепер навпаки, все рідше я роблю листівки з штампами-фразами.. Чому це все.. напевне переросла...




Немає коментарів:

Дописати коментар