четвер, 12 березня 2015 р.

Перший міннік

Вже втретє розпочинаю нове речення, а потім стираю.. Просто не знаю, як почати пост, не знаю як виразити те, що зараз на душі... Те, про що би і не хотілось говорити та водночас хотілось виговоритись.. Якось так....
Почну про свою роботу.. Про ту роботу, у яку я вклала частинку свого серця... Все тому, що саме цей міннік я зробила для свого коханого чоловіка... Так склалось життя, чи то обставини... ну навіть не знаю як... Скоро між нами буде розлука...І важко мені буде, тому що ми ще ніколи надовго не розлучались, ніколи між нами не була ще така велика відстань... ще й на такий нереальний для мене період - 8 місяців. 
І щоб не думати про це все, про те, що забило мою голову, я просто сіла за папірчики, за свої скарби і зробила ту роботу, яка показує мої почуття, ту частинку мого серця, яка закрита для всіх інших... Якось так...
Зробила міннік, використавши багато матеріалів, технік.. та й водночас, так легко мені дався він.
В цьому мені допомогла заготовка для альбому від Скрап студії, а також їхні чіпи, спреї та текстурні пасти і дотси від Фабрики декору, штампи від нового спонсора Арт клубу - cherrylana designs, дещо використала і з Штампувальні, а саме оверлей їхній, та чіпи від Вензелика.
Отже міннік про частинку нас))) Про таємничий сад наших стосунків... Про те, де завжди кохання та любов.

Сторіночки декорувала пастою, спреями, додала також техніку ембосингу. А от декору всередину дала мало, чомусь таке було моє побажання.. 








Спинка закрита на замочок)))


Візьму участь у завданні барезня від Фабрики декору - Таємничий сад













Немає коментарів:

Дописати коментар