четвер, 12 березня 2015 р.

Райський сад для сестер...

Від листівок я плавно перейшла на декор ось таких скрап об'єктів, використовуючи тепер вже улюблені фони, зроблені за допомогою спреїв.
Ну і захотілось щось зробити таке, щоб відобразити наші стосунки з найріднішою для мене - сесричкою.

Ти народилась - і упала зірка!
Десь закотилась в річку за селом.
Така яскрава, мов червона стрічка, 
Що зав`язала первістку бантом.

Ще немовля, безпомічне та миле -
 Радість для моїх батьків.
Але життя несамовиті крила
Кудись летять, шукають берегів...

Моя сестричко, ти моя кровинка,
Моя найліпша подруга в житті!
У тебе серце, мов палка жаринка,
Яка бува печеться в самоті.

Біжать літа, а я в боргу у тебе
За пелюшки, що прала "з пелюшок",
За шмат дитинства, що я відірвала
І все трима його за мотузок.

Летять роки, а ми давно не діти
І маємо уже своїх дітей,
Але у змозі ти завжди пригріти
І пригорнуть, як мама до грудей.

Моя сестричко, ти душі розрада,
Невпинне світло і тепло моє.
Щиросердечно, несказанно рада
І вдячна Богу, що ти в мене є!









Немає коментарів:

Дописати коментар