неділю, 15 березня 2015 р.

Весняна листівка....

Хоч за вікном чуть підпортилась погода, але я все таки радію, що прийшла весна. Все більше нагадує про весну... І у нас в Арт клубі завдання весняне. Правила настільки прості та актуальні - потрібно зробити роботу надихневшись саме цією порою року...
А я набризкалась спреями з фабрики декору, додала чіпів від вензелика та скрап студії, квіти власного виробництва, які мене навчила робити на живому (персональному МК) Надя  і листівка готова. 
Мені вона саме весняна своїми кольорами, адже весною все зеленіє, свіжий вітерець та перші квіточки... 

Ехххх, цього року ми не встигли в ліс на підсніжники, тому залишу хоть фото цих квітів тут...

А ви любите підсніжники так сильно як і я? Я хоч і не є прихильником того, що їх масово продають і винищують, видираючи з цибулинками, але ж я не уявляю саме березень без цих квітів... І тому я завжди стараюсь поїхати в ліс і самою назбирати букетик, старанно обрізаючи стебельця від цибульок, не пошкоджуючи їх.. Так хоч я можу бути впевнена, що на другий рік ще ті підсніжники, які зірвала я - виростуть знову.. Ех, грін піс мною би пишався)))











1 коментар: