неділю, 3 листопада 2013 р.

Голку в руки і вишиваю.....

Дуже незвично вишивати, адже востаннє вишивала сестрі весільний рушник..  Привіт всім)))
Одже я сьогодні про вишиття. Нещодавно нове завдання в Арт клубі змусило мене взяти голку в руки і зробити крок в вишиття.... Так-так... Адже наразі для мене вишитя - це так званий релакс, я вишиваю та забуваю про проблеми, воно краще всіх заспокійливих...
І тут я сіла та зробила гольничку, ось таку:
Вишивала на рівномірці нитками меланж, а також шовковими. Всередині фетр для того, щоб голочки гарно запихати)))
А зробила цю красу для рукодільного завдання - Фетр.
Приєднуйтесь до завдання)))

А ми сьогодні блукали в лісі. Дуже люблю запах осіннього лісу, листочків та свіже повітря)) А ще просто побути з сім'єю, відпочити, зарядитись енергією і просто почуватись щасливими.....
Гарного всім вечора)))





1 коментар:

  1. Я вмію вишивати хрестиком й досить таки непогано)))),але оці твої вузлико -завитки))))для мене щось таке -із світу фантастики))))Але -дуже гарна робота!

    ВідповістиВидалити