понеділок, 4 листопада 2013 р.

Мандаринковий настрій....

Привіт-привіт.
Сьогодні я до вас оновлена, з мандаринковим настроєм... Ще тільки не хватає мені справжньої гори мандаринок, але це завтра я виправлю і куплю собі цілий кілограм))))
Сьогодні захотілось мені змін, вирішила розпочати з блогу...
А ще я цілий день придумували, яким буде подарунок по обміну, придумувала всі деталі, і упаковку також... Так що скоро покажу....
І сьогодні я покажу натупні розвороти з другого та третього етапу СП альбому з Арт клубом.

А це третій розворотик, правда встигла зробити тільки в альбом синочка, щось вже третій день ходжу і ніяк не приступлю до доніного розвороту.
\
Сьогодні перебирала свої запаси. і побачила, що взагалі не маю новорічних штучок, а особливо паперу. І хоч мій хом'як зараз на дієті, я таки замовила собі новинку від Графіки новорічний наборчик. Буду пробувати, а то стоїть в мене ще з літа графіка, а мені шкода її різати, там такі гарні малюнки, і взагалі... 



1 коментар:

  1. О, мандаринки люблю, нямка. Блогошапочка класна )))
    Сторінки такі веселі, синулька - лапулька! Гарний альбом виходить. І бігом приступай до донечкогового альбому. А то вона потім образиться )))

    А я от по обміну все думаю, гадаю і наче все придумала, а до реалізації все ні як не можу приступити... буду як студент - все в останній момент ))))

    ВідповістиВидалити