неділю, 29 грудня 2013 р.

Про сімейні цінності.....

Вже давно зробила сторіночку про нас, про мою сім'ю.... де я маленька і сестричка... де тато і мама молоді, в такому напевне віці, як я зараз з чоловіком... Я використала для сторіночки саме найулюбленіше фото нашої сім'ї, хоч вибирти було з чого, бо тато мене за все моє дитинство нафотографував.... Маю надзвичайно багато фото починаючи від народжкння... Але все ж вибираючи фото, я таки вирішила взяти те найщасливіше, на мою думку найкраще))))
 Верхнє фото 20-ти річної давності...
Чомусь основу сторінки вирішила взяти зеленого кольору... Мені дуже подобається зелений, особливо в асоціації з сімейними цінностями.. з домом.... Це спокійний та такий собі живий колір....
Я вже давно мала таку думку зробити фото з віковим порогом.. о як сказала... Ну вже коли зробила фото, я просто догадалась і подивилась, що потрібно було зробити фото ідентичне цьому... тільки коли ми дорослі.. Знаєте, як зараз багато роблять.... Але там би не було таких емоції... Тому що сучасне фото зроблене в день заручин моєї сестрички... Ми всі реально щасливі.... надзвичайно радісні та просто реально класно бути вдома, збиратись всім не тільки на свята.....
Я просто мрію далі, щоб наша сім'я тільки збільшувалась, залишалась дружною.. найкращою.. та щоб ми завжди пам'ятали, що вдома нас завжди чекають... нам завжди раді... і вдома на мене, на сестру та й взагалі ВДОМА завжди чекають свіженька випічка, мамині пиріжки.... Тільки вдома найсолодші сни, і тільки вдома ми можемо залишатись дітьми... Тільки вдома таке враження, що проблеми не мають значення.. Вони десь випаровуються.... Немає та й все....
Тепер додам трішки детальок:



Використала одну хорошу та влучну в 100% натирку про дім: It's not the HOME i love, but it's the LIFE that's LIVED there..... Чіпборди, квіточки, багато брадсів та наклейок.. а також висічку від Crafty Ann... Ще під трафарет акриловою краскою намалювала так густо ось ті лінії.
До речі це моя друга сторінка великого формату 30х30.... І друга надзвичайно улюблена....

Задание от Crafty Ann. Мечтай ярко!


 "Ностальгия" от "I love scrap"

Дякую вам за перегляди та ваші думки щодо моїх робіт.. Дуже люблю вас!
А завтра підведу підсумки цього року)))))



Немає коментарів:

Дописати коментар