четвер, 26 грудня 2013 р.

♥♥♥Моя маленька дівчинка♥♥♥

Ну і як без рукодільного?
В нас сьогодні в садочку був ранок.... Новорічний ранок... Чарівний ранок.... Так багато можна писати і розказувати.... 
Саме сьогодні мене гордість розпирала... За свою донечку, за те, що вона не боїться виступати, гарно та чітко розказувала віршики, танцювала та співала.....
А ще була в оригінальному.... Гггггг..... То я про корону....
Моя донечка мріє стати принцесою... Тому на ранок нам не підходили ті корони, які продаються на ринку... Вони не для принцес.... Корона має бути ніжною.. ще й зроблена мамою... О так-так. Доця в мене дуже цінить те, що я роблю для неї сама. І я цим пишаюсь...



Для виготовлення цього потрібна лише машинка для вирізання, ніж-сніжинка, в даному випадку в мене ніж від Crafty Ann стрази та клей.. А ще забула про заготовку для обруча і стрічку... Не потрібно багато мудрувати...
Правда я ще використала тут ембосинг.. Просто через те, що картон не достатньо блищав... Я покрила кожну сніжинку пудрою такою прозорою з блискітками.... Нажаль жодне фото не передасть того блиску від сніжинок....
А ще, як виявилось ця корона дуже капризна і фотографуванні,.... 


На плаття також пришила багато сніжинок... Хотіла зробити з дощиком, як в нас колись були....Класика практично... Але мені дощик ніяк не поєднувався.. ТОму вирішила просто додати таки цих сніжинок....


Задание от Crafty Ann. Мечтай ярко!



2 коментарі:

  1. Сніжинка в тебе найкраща!!!!! Чесно кажучи корона Королівська)) Ну дужееее гарна, як буде в мене доця теж таку зроблю)

    П.С.Тільки побачила, що маєш блог)

    ВідповістиВидалити
  2. Сказочная вещица! Замечательная идея, и главное, как идет Вашей девочке)).

    ВідповістиВидалити