суботу, 7 грудня 2013 р.

♥Сторіночки, сторіночки♥...

Сьогодні в мене таке малесеньке свято. Це другий день, окрім дня народження, коли я по телефону приймаю вітання... приймаю вітання і особисто від сім'ї, друзів.... - це іменини, день Ангела...
Вже який ранок кожного року в мене цей день розпочинається з дзвінка від хресної мами.... так було і цього ранку.. Приємно, коли є такі традиції.
А ще в нас така казкова погода... сніг мете. За цілий день вже замети. Клас. Правда жаль, що завтра не зможемо піти з дітьми на саночки....
Зараз за чашечкою ароматної кави я пишу пост... хочу показати дві наступні сторіночки в альбом для синульки...
Перша така сонячна з моїм солодким пампулястиком... ті щічки такі файнюні, а зараз вже нема таких))))


Друга з улюбленою і найкращою тіткою...

Формати моїх сторінок 20х20 см.
 Зараз біжу доробляти новорічний декор для ялиночки... і ще маю план на сьогоднішню нічку - 4 сторіночки, вже в дівчачий, доціний альбом... І ще скоро отримаю файні чіпборди... До речі відкрила для себе дуже гарні, помірні ціни ось тут. Там багато-багато чіпів мені підходять саме для весільної тематики.. Бо наступним я буду робити саме весільний альбом, подарую його сестричці на річницю її весілля.....



2 коментарі:

  1. Катюша, зі святом!!! Хай Ангел Охоронець завжди сидить на плечі і допомагає у добрих справах!!!!
    Сторіночки прекрасні. Пампушки такі милі. Я теж скучаю за нашими )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Юлічка!!!!! Синулька зараз такий худенький, що навіть не звично, що колись був таким пампушком))))

      Видалити