неділю, 8 грудня 2013 р.

Мій подаруночок по новорічному обміну....

Свої 7 подаруночків, 7 частинок теплоти я пакувала з надзвичайною теплотою та найноворічнішими вітаннями...

І отримала такий же ж подарунок, такий душевний... від Лізи.
Спочатку подумала не відкривати, а зачекати таки нового року, але цікавість моя мене з'їла зсередини і я відкрила перший пакуночок.. а там все моє улюблене... гіпсові новорічні фігурки.. Я пороздивлялась їх, ну і як я могла себе стримати вже... Отже, що ж всередині:
така купка добра: папірчики, висічки, стрічки... улюблені м&м... гіпсові прикраси та листівка...
стільки всього... аж очі розбігались...
сніговички вже прикрасили мої новорічні роботи...
Ліза, дякую за шматочок свята... за піднесений настрій та душевний подаруночок!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар